Publizitatea eta euskara, noranzko biko ahaleginak

Autores/as

Palabras clave:

Euskara, Publizitatea, Hedabideak, Publizitate elebiduna, Euskarazko publizitatea, Euskarazko hedabideak

Resumen

Publizitatearen eta euskararen arteko auziari aurre egiten zaionean estereotipo gehiegi agertzen dira. Horietariko handiena publizitateraren eraginari dagokio, publizitateak konsumitzaileen bizitzan eta kontsumoan erabateko eragina duelako ustea, hain zuzen. Ikusmolde honetatik abiaturik, gure gizartean euskararen erabilera bultzatzeko publizitate profesionalek duten erantzukizun handia aipatzen da, baina profesional horiek aski ondo dakite zeintzuk diren prozesuaren eragile nagusiak: iragarleak eta kontsumitzaileak.

Biografía del autor/a

Joseba Andoni Etxebarria Gangoiti, Universidad del País Vasco (UPV-EHU)

Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fak. Ikusentzunezko Komunikazioa eta Publizitate saila

Descargas

Número

Sección

Artículos