Publizitatea euskaraz egiteko interesik ba al dago?

Autores/as

  • Joxe Mari Muxika Eusko Ikaskuntza
  • Félix Noguera Carrillo (Edicions Intercomarcals, S.A., Manresa Telebista
  • Joxe Mari Irazusta Iribar Argia
  • Iñigo Martin Bastarrika EITB
  • Amaia Paniagua Iglesias Trup Publizitatea
  • Mikel Irizar Goiena

Palabras clave:

Toki Hedabideak, Euskarazko herri prentsa, Irakurlegoa, Publizitate merkatua, Topagunea, Euskarazko publizatea, Publizitatea agentziak

Resumen

Euskarazko Toki Hedabideen sektorea bada tamainaz komunikazio talde indartsua izateko adinakoa. Hain zuzen, 2,3 milioi euroko fakturazioa, 500.000 irakurle eta 200 langile ez dira datu makalak. Indar handiagoa izateko talde funtzionamendua beha luke sektore honek. Horrela egingarri litzateke publizitatearen jauzi berri bat, iragarle handiei herriz herriko sare kapilarra eskainiaz eta azken zokoraino iristeko aukera emanaz. Eta hori euskarazko hedabide orokorrak kaltetu gabe.

Descargas

Número

Sección

Artículos