Publizitatea eta euskara, noranzko biko ahaleginak

Joseba Andoni Etxebarria Gangoiti

Resumen


Publizitatearen eta euskararen arteko auziari aurre egiten zaionean estereotipo gehiegi agertzen dira. Horietariko handiena publizitateraren eraginari dagokio, publizitateak konsumitzaileen bizitzan eta kontsumoan erabateko eragina duelako ustea, hain zuzen. Ikusmolde honetatik abiaturik, gure gizartean euskararen erabilera bultzatzeko publizitate profesionalek duten erantzukizun handia aipatzen da, baina profesional horiek aski ondo dakite zeintzuk diren prozesuaren eragile nagusiak: iragarleak eta kontsumitzaileak.

Palabras clave


Euskara; Publizitatea; Hedabideak; Publizitate elebiduna; Euskarazko publizitatea; Euskarazko hedabideak

Texto completo:

PDF (Euskara)

Enlaces refback

  • No hay ningún enlace refback.


         

ISSN 1137-4462 - eISSN 1988-3935

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.