Hedabideak eta ekintzailetza unibertsitate ikasketetan

Simón Peña Fernández, Iñaki Lazkano Arrillaga, Jesús Ángel Pérez Dasilva

Resumen


Hedabide digital natiboen gorakadak eta hedabide tradizionalek jasandako krisi ekonomikoak eta irakurlegoaren beherakadak hedabideen ekosistemaren eraldaketa eragin dute. Testuinguru horretan, hedabide digitalekin, sare sozialekin eta komunikazio korporatiboarekin lotutako lanbide-eredu berriak agertu dira. Horrela geroz eta lan aukera gehiago zabaltzen dira tresna digitalen bidez hedabideekin kolaboratzen duten langile independenteentzat. Horregatik, ekintzailetza Komunikazio arloko ikasketa-planetan sartzea, hasiera batean zeharka, ezinbestekotzat jotzen da Komunikazioaren garapenerako eta etorkizunerako.


Palabras clave


kazetaritza, unibertsitatea, ekintzailetza

Texto completo:

PDF (Euskara)

Enlaces refback

  • No hay ningún enlace refback.


         

ISSN 1137-4462 - eISSN 1988-3935

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.