Publizitatea euskaraz egiteko interesik ba al dago?

Joxe Mari Muxika, Félix Noguera Carrillo, Joxe Mari Irazusta Iribar, Iñigo Martin Bastarrika, Amaia Paniagua Iglesias, Mikel Irizar

Resumen


Euskarazko Toki Hedabideen sektorea bada tamainaz komunikazio talde indartsua izateko adinakoa. Hain zuzen, 2,3 milioi euroko fakturazioa, 500.000 irakurle eta 200 langile ez dira datu makalak. Indar handiagoa izateko talde funtzionamendua beha luke sektore honek. Horrela egingarri litzateke publizitatearen jauzi berri bat, iragarle handiei herriz herriko sare kapilarra eskainiaz eta azken zokoraino iristeko aukera emanaz. Eta hori euskarazko hedabide orokorrak kaltetu gabe.

Palabras clave


Toki Hedabideak; Euskarazko herri prentsa; Irakurlegoa; Publizitate merkatua; Topagunea; Euskarazko publizatea; Publizitatea agentziak

Texto completo:

PDF (Euskara)

Enlaces refback

  • No hay ningún enlace refback.


         

ISSN 1137-4462 - eISSN 1988-3935

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.