Hedabideak eta ekintzailetza unibertsitate ikasketetan

Auteurs

Mots-clés :

kazetaritza, unibertsitatea, ekintzailetza

Résumé

Hedabide digital natiboen gorakadak eta hedabide tradizionalek jasandako krisi ekonomikoak eta irakurlegoaren beherakadak hedabideen ekosistemaren eraldaketa eragin dute. Testuinguru horretan, hedabide digitalekin, sare sozialekin eta komunikazio korporatiboarekin lotutako lanbide-eredu berriak agertu dira. Horrela geroz eta lan aukera gehiago zabaltzen dira tresna digitalen bidez hedabideekin kolaboratzen duten langile independenteentzat. Horregatik, ekintzailetza Komunikazio arloko ikasketa-planetan sartzea, hasiera batean zeharka, ezinbestekotzat jotzen da Komunikazioaren garapenerako eta etorkizunerako.

Téléchargements

Publiée

2017-04-24

Numéro

Rubrique

Artículos