, UPV/EHU
-
Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación Núm. 15 (2016): Mediatika 15 - Artículos
Lineako marketina merkataritzako estrategia gisa: enpresen sare sozialen kudeatzailea
Resumen PDF (Euskara) -
Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación Núm. 15 (2016): Mediatika 15 - Artículos
El diálogo de los partidos políticos vascos con los medios y las audiencias. El caso de las elecciones europeas 2014
Resumen PDF -
Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación Núm. 15 (2016): Mediatika 15 - Artículos
Hedabideak eta ekintzailetza unibertsitate ikasketetan
Resumen PDF (Euskara) -
Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación Núm. 15 (2016): Mediatika 15 - Artículos
Itzultzaile automatikoak euskaraz, bilakaera eta prestazioak
Resumen PDF (Euskara) -
Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación Núm. 16 (2018): Mediatika 16 - Artículos
Kazetaritza-eredu berriak: natibo digitalen agerpena
Resumen PDF (Euskara) -
Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación Núm. 17 (2019): Mediatika 17 - Artículos
Trans en los media: Un estudio comparativo piloto del tratamiento de la transexualidad en la prensa generalista y los medios de comunicación digitales
Resumen PDF -
Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación Núm. 17 (2019): Mediatika 17 - Artículos
Andoainen Baltasar erregeak izandako lapsusaren inguruko elkarrizketa Twitterren
Resumen PDF (Euskara) -
Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación Núm. 18 (2020): Mediatika 18 - Artículos
Pertsona ospetsuak Espainiako emakumeentzako prentsako eta bihotzeko prentsako argitalpen digitaletan
Resumen PDF (Euskara) -
Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación Núm. 18 (2020): Mediatika 18 - Artículos
Kontsumo aldizkari espezializatuetan Covid-19aren krisiari emandako tratamendu informatiboa
Resumen PDF (Euskara) -
Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación Núm. 17 (2019): Mediatika 17 - Artículos
La formación periodística al margen de la Universidad.
Resumen PDF -
Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación Núm. 18 (2020): Mediatika 18 - Artículos
Viralidad y engagement en los spots electorales a través de Youtube: el caso de las elecciones autonómicas vascas de 2016
Resumen PDF -
Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación Núm. 18 (2020): Mediatika 18 - Artículos
Gizarte komunikazioa irakatsi-ikasteko UPV/EHUren hezkuntza berrikuntza esperientziak (2010-2020): IKTak, POIak, nazioartekotzea eta GJHak
Resumen PDF (Euskara) -
Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación Núm. 19 (2022): Mediatika 19 - Artículos
Euskararen erabilera Eusko Legebiltzarreko debateetan (2012-2020)
Resumen PDF (Euskara) -
Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación Núm. 19 (2022): Mediatika 19 - Artículos
Zeharkako Konpetentzien (ZK) prestakuntza, sareko kazetaritza jasangarriko proiektuen bidez
Resumen PDF (Euskara)